انیمیشن بسکتبال شبیه واقعیت

ساخت وبلاگ

بازیکنان بسکتبال قبل از اینکه شر شر را زیر پا بگذارند , به تمرین زیادی نیاز دارند و این موضوع برای بازیکنان انیمیشن کامپیوتری نیز صدق می‌کند . با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق , بازیکنان در بازی‌های بسکتبال ویدئو می‌توانند بینش‌هایی را از داده‌های ثبت حرکت جمع‌آوری کنند تا مهارت‌های دریبل خود را تیز کنند .
اشتراک :
داستان کامل
بازیکنان بسکتبال قبل از اینکه شر شر را زیر پا بگذارند , به تمرین زیادی نیاز دارند و این موضوع برای بازیکنان انیمیشن کامپیوتری نیز صدق می‌کند . با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق , بازیکنان در بازی‌های بسکتبال ویدئو می‌توانند بینش‌هایی را از داده‌های ثبت حرکت جمع‌آوری کنند تا مهارت‌های دریبل خود را تیز کنند .

 

 

تاثیر صحنه های جرم در سریال های آمریکاییافزایش اپیدمی کوکائینی در آمریکاضد افسردگی بوپروپیونمشکلات نوجوانان آمریکای جنوبیافسردگی دانشجویان همجنسگرا در آمریکانسبت بالای زنان واجد شرایط جراحی


محققان در دانشگاه کارنگی ملون و یک شرکت در کالیفرنیا برای اولین بار یک روش مبتنی بر فیزیک برای کنترل شخصیت‌های کارتونی که می‌توانند مهارت‌های دریبل از تجربه را یاد بگیرند تهیه کرده‌اند . در این مورد , سیستم از ثبت حرکتی حرکات انجام‌شده توسط افراد دریبل سرعتی یاد می‌گیرد .
این فرآیند یادگیری و خطا وقت گیر است و نیازمند میلیون ‌ها آزمایش است , اما نتایج حرکات بازوی هستند که با حرکت فیزیکی مناسب هماهنگ هستند . بازیکنان در حال یاد گرفتن شر بین پاهای خود , دریبل از پشت سر و انجام حرکات متقاطع و همچنین نحوه گذر از یک مهارت به یکدیگر هستند .
جسیکا آستین , استاد علوم رایانه و رباتیک دانشگاه کارنگی ملون , می‌گوید : " زمانی که مهارت‌ها آموخته شوند , حرکات جدید بسیار سریع‌تر از زمان واقعی شبیه‌سازی می‌شوند . "
لیو و لیو لیو , دانشمند ارشد دانشگاه , این روش را در کنفرانس , کنفرانس در زمینه گرافیک رایانه‌ای و تکنیک‌های تعاملی , در ونکوور بیان خواهد کرد .
" این فن‌آوری می‌تواند فراتر از شبیه‌سازی ورزشی برای ایجاد شخصیت‌های تعاملی بیشتر برای بازی , انیمیشن , تحلیل حرکت و در آینده , رباتیک اعمال شود . "
داده‌های ثبت حرکت هم اکنون رئالیسم را به بازی‌های ویدیویی هنری اضافه می‌کنند . لیو اشاره کرد که اما این بازی‌ها همچنین شامل چیزهای نگران‌کننده‌ای است .
یک روش مبتنی بر فیزیک پتانسیل ایجاد بازی‌های واقعی‌تر را دارد , اما دریافت جزئیات دقیق درست است . این به ویژه برای دریبل کردن بسکتبال است زیرا تماس بازیکنان با توپ , کوتاه و موقعیت انگشت بحرانی است . برخی از جزئیات مانند روشی که یک توپ می‌تواند به طور مختصر به چرخش ادامه دهد وقتی که تماس نور با دستان نوازنده ایجاد می‌کند , تولید دوباره آن دشوار است . و زمانی که توپ آزاد شود بازیکن باید پیش‌بینی کند که توپ چه موقع و کجا خواهد برگشت .
لیو و الیس تصمیم گرفتند از یادگیری تقویتی عمیق برای به کار انداختن این جزئیات مهم استفاده کنند . برنامه‌های هوش مصنوعی از این شکل از یادگیری عمیق برای تشخیص انواع بازی‌های ویدیویی استفاده کرده‌اند و این برنامه به خوبی از آن برای تسلط بر بازی تخته‌ای استفاده می‌کند .
داده‌های ثبت حرکت به عنوان ورودی از افرادی بود که کارهایی را انجام می‌دادند مانند چرخش توپ دور کمر , دریبل , در حالی که دویدن و دریبل زدن در مکان هم با دست‌راست و هم در هنگام تعویض دست‌ها . این داده‌ها شامل حرکت توپ نیستند که لیو توضیح می‌دهد ضبط دقیق مشکل است . در عوض , آن‌ها از بهینه‌سازی مسیر برای محاسبه محتمل‌ترین مسیر توپ برای حرکت دست داده‌شده استفاده کردند .
برنامه مهارت‌ها را در دو مرحله یاد گرفت - - اول بر حرکت تسلط داشت و سپس یاد گرفت چگونه دست‌ها و دست‌ها را کنترل کند و از طریق آن‌ها حرکت توپ را کنترل کند . این رویکرد جدا شده برای اعمال مانند دریبل یا شاید تردستی کافی است , که در آن تعامل بین کاراکتر و شی تاثیری بر تعادل کاراکتر ندارد . لیو گفت : کاره‌ای بیشتری برای پرداختن به ورزش مانند فوتبال مورد نیاز است که در آن تعادل به شدت با مانورهای بازی همراه است .

 

آسیب ناشی از ورزششبکه های ذهنی بیماران اوتیسمدستورالعمل های مواجهه با مصدومیتقوانین سلامت ضربه مغزیمشاوره اختلالات روانشناسیفنون مذاکره

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 517 تاريخ : پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:29